• 1 z 2
 

Nippon Kodo Vonné tyčinky Mainichi koh Aqua, 310 ks

 

Vonné tyčinky Nippon Kodo Mainichi koh Aqua, 310 ks. Vonné tyčinky ke každodennímu použití, patří mezi nejoblíbenější v celém Japonsku už od roku 1912. Lehká a svěží vůně růže, jasmínu, bramboříku, citrusů a s příjemným podtónem vodního melounu. Tyčinky jsou vhodné pro použití v malých prostorách pro svoje neagresivní vonné vlastnosti.

Dostupnost Momentálně nedostupné
349 Kč / ks
Kód produktu 02089600
Značka Nippon Kodo
Kategorie Vonné tyčinky a stojánky
Položka byla vyprodána...
 

Japonské vonné tyčinky Nippon Kodo, značka nejvyšší kvality.

Tradice vykuřování a výroba vonných tyčinek v Japonsku má dlouholetou historii a po dlouhá staletí byla tato tradice pěstěna jak buddhistickými mnichy, kteří používali vykuřování pro prohloubení meditace a pročištění mysli, tak odborníky pro vytváření a zušlechťování vůní, které potěší smysly člověka.

Výroba vonných tyčinek je v Japonsku velkým uměním, které je praktikováno v duchu nejvyšší pečlivosti, soustředění a zbožnosti. Typickým představitelem takového výrobce vonných tyčinek je firma Nippon Kodo, která se z 50 % podílí na celkové produkci vonných tyčinek v Japonsku.

Přibližná doba hoření vonné tyčinky: 25 min.

Počet kusů v balení: 310 ks

Délka tyčinek: 14 cm

Podobné produkty

Druh tyčinky
Typ japonské
Počet kusů 310 ks

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nippon Kodo je japonskou společností, která se věnuje výrobě vonných tyčinekpříslušenství již více než 400 let. V dnešní době se z 50% podílí na celkové produkci vonných tyčinek v Japonsku. Jejich produkty vznikají z těch nejkvalitnějších ingrediencí a při jejich ruční výrobě jsou využívány tradiční postupy a receptury získané prostřednictvím spisů Juemona Takaie, který koncem 16. století dodával vytříbené a vzácné vůně samotnému císaři. Společnost klade důraz jak na kvalitu samotných surovin a zručnost svých zaměstnanců, tak na bezpečnost a zdravotní nezávadnost svých produktů, kterou testuje mezinárodně uznávanými metodami.