• 1 z 3
 

Mani Bhadra Stojan pro klasické vonné kužely Květ lotosu, 12,8 x 5,8 cm

 

Stojan pro klasické vonné kužely Květ lotosu, 12,8 x 5,8 cm. Krásný keramický stojánek s motivem Lotosového květu pro pálení klasických vonných kuželů. Vyznačuje se kvalitním zpracováním. Jemná vůně vonných kuželů, v kombinaci s kvalitním provedením stojánku, dokáží navodit atmosféru čistoty a uvolněnosti.

Dostupnost Skladem
226 Kč / ks
   
Kód produktu 1942
Značka Mani Bhadra
Kategorie Vonné kužely jehlánky a stojánky
 

Stojan pro klasické vonné kužely Květ lotosu se vyrábí z kvalitní keramiky v Číně, a je určen pro klasické vonné kužely.

Rozměry: 12,8 x 5,8 cm

Použití: Vonný kužel umístěte do stojanu. Potom kužel zapalte a nechte na krátkou chvíli rozhořet. Oheň pohybem ruky zhasněte a kužel nechte pouze doutnat. 

Podobné produkty

Typ pro klasické kužely
Materiál keramika
Druh jehlánky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Značka Mani Bhadra vznikla v Nizozemí v roce 2010 a v průběhu dalších let postupně expandovala do dalších evropských zemí jako je Francie, Německo nebo Itálie. Společnost Mani Bhadra BV - Phoenix Import si zakládá především na odpovědném a udržitelném podnikáníPřináší na trh produkty, které mohou přispívat k radosti ze života a obecně k duchovnímu rozvoji. Patří mezi ně např. vonné tyčinky, svícny či votivní čakrové svíčkyMani Bhadra v maximální možné míře sleduje cestu všech produktů od výrobce, aby zajistila, že nepřispíva k nedodržování pracovních podmínek. Společnost ráda nakupuje také od dodavatelů, kteří dávají šanci nejvíce znevýhodněným skupinám. Usilují také o to, aby veškeré obchodní procesy byly udržitelnější, mimo jiné prostřednictvím používání udržitelných obalových materiálůTermín Mani Bhadra pochází ze sanskrtu a znamená „sdílení bohatství a hojnosti s lidmi v nouzi“. Výrobce se tedy v tomto duchu snaží působit a zaměřuje se na podporu neziskových organizací jako např. Help in Action, která investuje do dobrých životních, pracovních a vzdělávacích podmínek pro obyvatele Nepálu a Indie.